Hos Rikard.

tjennnaaa!
nu sitter man hemma hos rikard med annica i knät o chillar..
idag började jag dagen med att chilla galet, sen drog jag till wigga och träffade pontus, rikard, chrille och lukas. dom snodde allt mitt godis hahah. sen drog jag rikard pontus och lukas till macken och köpte bullar och brownies, och jag köpte en jättefin rosa tändare, jag köpte den bara för att den var fin hhahahha:D sen drog jag hem och käkade, köttfärssås med spagetti myyyms:D
nu ska jag typ vara hemma vid 9 ... :( tråkigttråkigt. imorgon börjar ju skolan! konstigt nog längtar jag... annica börjar ju i min klass, det är fan bääst. hon är en av mina närmaste vänner, kan det bli bättre ? hon ska möta pontus och rikard sen mig för dom bor nära varann :D fetchill ju! senare kan jag lägga ut bild på min trååååkiga outfit..
pussen
langar bild på pierre och rikard! :)
pierre

rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0