VART ÄR ALLA KOMMENTARER!?

nu sitter jag hos victoria och har precis kollat min farmville på facebook, jag tror jag börjar bli beroende :o
jag och victoria har bråkat under en tid, men nu är vi vänner och har börjat umgås igen, det är värkligen skönt, för hon har värkligen varit en av mina närmaste vänner. men vi sitter väl bara och tar det lugnt och snackar. mysmys. var nyss ute och träffade annica (som jag vart med hela dan) bilder kommer senare. och melina, ebba och elvira. vi gjorde väl det vi brukar göra i högdalen, käka på kebaben och sitta och göra precis ingenting i kakan. hahah, ikväll blir det käka hos melina, pannkakor ! myyyyyms! sen får jag väl se vad som händer senare
BTW, VART ÄR ALLA KOMMENTARER?!
pussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig bajsungen

2009-08-20 @ 18:15:28
URL: http://melinasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0