wienergummin!!!

sitetr här med victoria, kom nyss in, 
 min kväll: först gick vi till högdalen, där träffade vi hubbe och var med honom, vi hade precis köpt slush och chips och gick då och satte oss i kaken och chillade, och sen började jag och victoria att spotta spotthögar och grejer coh smeka ut det genom att blåsa med sugrören, sen bestämde vi oss för att rengöra kaken! det var en vattenpöl precis bredvid typ så då tog vi våra gamla slushmuggar och fylde dom med vatten och hällde över hela betong grejen. och sen när vi drog hade vi kvar våra muggar och victoria hade vatten i sin, och det var fett rent, (regnvatten) och dom ba, regn vatten är det godaste, och då hällde victoria det i min mugg och tro det eller ej, jag drack upp det :o  jag vet att jag är lite sjuk, men man måste ju testa ?
sen filmade jag när victoria och hubbe battlade ( dansade dåra ) skillnaden mellan dom är att hubbe kan dansa.... så victoria stod där och försökte härma allt han gjorde, men det gick väl,... sådär ? hahahahah, skitkul var det iallafall, sen träffade vi bullen och jag fick en liten del av det han är skyldig mig..  sen träffade vi några småkillar som föjde oss en bit, för hubbe gick hem. sen nu har vi vart hos grannen med alla packade människor från kräftskivan.. haha mys mys, och nu till rubriken, vi sitter och käkar wienergummin, jag ääääääääälskar wienergummin, myyyyyms!
aja nu ska vi spela farmvill
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0