ajaj

har inte bloggat på en eeeeeeeeeevihet värkligen,  idag har det varit ganska najs, var inne mer en halva dan och tvättade med victoria, men vi hade kul iallafall, sen när blev tvätta roligt lixom, aldrig haft så najs när jag tvättat alltså.. :p. sen hände det massa grejer som jag inte orkar skriva. men vid typ tio kom alla till högdalen. sofie, linnea, amanda, pierre, pontus felix hannes,  orkar inte skriva upp alla namn, det var ganska najs bara det att jag fick ta hand om felix som mådde lite halvft sådär, han slog i väggen hela tiden och hans knogar var helt uppsvullna, samma med hannes, men felix slutade ju aldrig slå så jag fick stå och hålla i honom typ, hahahahahahah. men sen drog jag och ebba on nu sitter vi och har precis fixat ebbas header. får se om jhag bloggar mer senare :)
kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0