chillin'

nu har jag och ebba precis ätit frukost,  eller kanske brunch eller vad det heter... 
har massa planerat till nästa helg, elelr folk som jag ska träffa som jag inte träffat på länge, ska träffa lina, vi har bråkat hur länge som helst, innan var vi värkligen bästavänner, men sen sket allt sig, men nu har båda gått vidare och bestämt oss för att träffas och ta en fika. mässan iår igen älskl ? :D
sen ska jag träffa en kollo kompis som heter cornelia, jag tror jag aldrig skrattat så mycket som ivarsudde 09 alltså...
sen ska jag träffa jossan någon dag snart också, det var inte så länge sen jag träffa henne men iallafall :D
men sen är det klart jag ska hänga i högdalen med mina älskade homies! :D
vad händer er nästa helg ?
puuussen (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0