fcuk rubrik

har inte orkat blogga idag, men imorse mötte jag wille och annica för wille skulle sälja sin fjällis till någon snubbe i sansborg, men har fick aldrig tag på snubben. Så vi drog till globen, jag köpte tå toast på donken en till mig oh en till annica, eller ah först klpte i en, och tog halva var, sen gjorde vi så igen. Sen skrev vi våra mobilnumemr överall, på driv dåra, men sen drog vi till annica och chillade och jag et inte vaaad :) men sen drog wille till pontus och jag och annca drog till highalley och mötte min alldeles egna lilla ebbtutt :)<3 som bjöd oss på en kebab tallrik va, caaaaaashfloooo.  men efter det drog dom hem till annicas pappa och jag mötte min älskling evelina :) vi drog iallafall hem till mig och g33333ka seal hunter, väääääärldens roligaste spel, men börja aldrig spela, du blir beroende :o men sen drog vi till gården och chillade, och ludde ritade en skitball teckning till mig :) men sen drog vi hem och nu sitter jag här med värkligen inget blogghumöör... men i helgen blir det antingen fika med lina, träffa jossan, elelr evelina, hmm, kanske hinner med allt ? who knows, i can do everything (a) men nu sitter jag och lyssnar på 3 härliga låtar, värda att lyssna på
nomy- cocaine
headhunterz- down with the hardstyle
ulrik lilla melodifestivalen- en vanlig dag
och såklart lyssnar jag på mitt älskade spotify, men för er som inte har det, finns youtube :)
puuuuuuuuuuuuuuuussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0