tiiiired,

idag var det chill dag, jag och ebba gick till bandhagen för hon skulle hem och vi fick springa ikapp bussen, efter det ringde jag amanda för jag skulle hem till henne och linnea, men jag hittade inte till henne och då kom felix, kristian och vincent. hahahah började garva åt felix nör jag frågade hur knogarna var  x)  vi drog iallafall hem till amanda och kolla på film. sen när alla drog ut sprang felix kristian och voncent iväg och jag vet inte vad, men sen skulle amanda hem och jag och linnea drog till henne, hon har väääääääärldens sötaste lillasyster, ebba, gosh vad hon är söt! men sen drog i ut och blir mjölade och eggade och jag vet inte vad, fast ingen träffade mig med ägg, när jag skulle rusha för pierre sulade ett ägg mot mig tappade jag min mobil så hela skärmen är paaaaaj -.- men lite senare drog jag hem, tog ett bad, kollade på bones, och gjort ny header
eventuellt kanske jag byter tillbax till den andra header, det här jag har nu gjorde jag bara för jag inte har något att göra, men nu ska jag öppna sovrummsdörren eftersom katten står utanför och jamar och kraffsar på dörren för att komma in
pusseeeeeeeeeeeeeeeeeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0