filmmaraton hemma hós annica!

sitter i annicas rum, var precis uteoch tog en jara! vi skulle dragit och träffat pontus men det blev inte så... men v har kollat på en film som hette 'the glow' den var faktiskt bra, lite skräck typ. Sen blir det the grudge, jag har aldrig på dom så nu är tiden inne! jag är en rikig fegis när det gäller skräck filmer. just nu springer annicas kat runt som en spritt språngandes galning runt här i huset när annica försöker bädda sängen..
btw så blir jag  verkligen jätte glad när jag ser en kommentar! även dom här små kommentarerna  makes me happy !! haha nu damsög annica tangentbordet med en tangentbordsdamsugare, hel festligt haha:D men nu ska annica skriva i sin blogg, hörs senare
loooove u all!
oldie när jag var blond, vill vara blond igeeeen!
piiimosh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0