godmorgon!

mina inlägg som jag skrev igår försvann!?aja, life goes on... men nu sitter jag iallafall här och bloggar, festen var asnais förutom att någon jävla stalker skriver till victorias mobil t.ex när dom satt på bussen och sjöng skrev han, va fint ni sjunger, jag sitter längst fram i bussen sen när dom kom till högdalen skrev han, vafan ska ni göra i högdalen.  sen när vi va hos ebba skrev han, har ni kul i hökarängen, och får man komma upp eller, hon bor ju högst upp också. jag tyckte det var fett creepy iallafall! men jag drog hem vid halv tolv tiden för jag hade ont i huvudet och inte orkade..  ebba fick ett presentkort på gina 300:- och det du ser på bilderna

Kommentarer
Postat av: Li

Nice blogg och roliga presenter :D

2009-10-17 @ 20:13:32
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0