ouuups...

har inte bloggat på vad ska man säga.. evighet !?
jag har helt enkelt inte vart på humör eller haft tid på hela lovet...  har vart ute med kompisar och haft asnais :) idag var först chilldag med mamma, var på city gross och köpte lite grejer som jag behövde, dvs, rakhyvlar, raklödder, shampoo, hårfärg, tamponger m.m. mysigt iallafall, sen skulle vi bowla i heron men det var fullt så vi drog till årsta istället. gick ovanligt bra för mig, vann dom 2 första serierna men den sista vann madre, hon tog igen mig och vann hela skiten... buhuuu. men sen drog vi till willys och handlade lite annat smått och gott  sen skjutsade hon mig till högdalen.  då jag mötte annica, linnea, julia och victoria men dom skulle till skogås så jag drog till bandhagen och mötte sofie, ebba, jallie, ami och erika. vi satt där en stund sen gick jag ebba och jallie och köpte en korv till henne ( as usual)  hahaha sen köpte vi chips och dricka på ica (: när vi hade käkat klart drog jag och jallie till högdalen och mötte bullman, pontus, wille och klevi men vi blev typ dissade direkt... haha dom skulle dra hem till danne och vi fick inte följa med:p men jag och jallie drog hem till henne i rågsved, ( GE MIG HENNES PAPPA!!! ) han var fett snäll gav mig ett helt tuggummi paket och grejer:p  gud vad jag skriver om att jag mötte folk och grejer, börjar bli lite booooring ? vänta bara, det kommer mer... :D när vi drog utanför jallie ringer jossan och säger att dom är där, och då ser jag lillen, jag ba oooh nooo, hahahahaha men han var full och glad och var skit glad att jag var i rågsved ' på hans hemmatrakter ' som han uttryckte det...  men sen drog vi tillbax och nu oooorkar jag inte skriva avd som händer meeeer :)
ny badad, ny rakad hahaha
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0