armbaaanD:D

på nuknuk.se fanns det massor av snygga armband :o hittade mina favoriter !här kommer dom!
1. fanns i vitt oxo, kostar 79
loooove it
2, två stycken armband med massor berlocker, jag tycker det är så sjuuukt fint och gulligt med dig, vilket var finast? båda 69:- styck!
3, nitarmband, sjukt ball tycker jag, lite lagom rockigt tycker jag!
till ett par biegea chinos och oversize linne ? i dont knooow, love it anywaaay!
4, två übersöta armband som alltid  funkar, till balen, eller vardag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag designar och säljer smycken efter vad kunden är intresserad av :)

kolla min blogg och klicka på kategori "smycken" om du vill se lite smycken som andra har beställt :)

2009-10-16 @ 01:51:08
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0