shopping!

ja jag var ju i globen och behövde helt klart ett par nya skor... det här blir mitt tredje likadana par!det ärju dom här sneakers från stadium för 200 spenn, hur billigt som helst! men sen kommer det ju till kvaliten.. jag har haft ett par svarta och ett par rosa, och efter någon månad finns det typ inga skor kvar, jag kan lixom dra bort hela sulan, hahahaha, men nu blev det ett till par svarta storlek 36 dåraa, sen en tröja från stadium också hur billig som helst, 200 skitsnygg lång träja med dragkedja! sen ett par fuuuuula ugs, men dom är hur sköna som helst!, till vintern dåra! awsooome!
men här kommer lite dåååligt webbbilder...
äsh orkade bara ta bild på tröjan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0